ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

سیاست بازی یا بازیِ سیاست...

اینکه  آقای روحانی رییس این جمهورِیِ ویرانه شد،عقیده دارم دلیلش خواسته مردم و احترام به انتخابشان نبود،که این رفتارها زیادی غریب است با آنهایی که انتخابات را مدیریت کردندو نظارت،بلکه این از همان گاهی هاییست که  منافع مردم و سردمداران مملکتی را در یک راستا قرار میدهد،از همان گاهی هایی که در سیاست اتفاق می افتد. 

هنوز معتقدم  انتخابات  دراینجا وابسته به معادلات دیگریست و در این این دوره نیز در شمارش آرای صندوقها پیش از هر چیزی و خاصه نظر مردم منافعی در نظر گرفته شده که لابد در خطر بوده و بدین واسطه با یک تیر چند نشان هم زده شده(که حتما از امامان جمعه و فلان نماینده مجلس و... زیاد شنیده اید.)

هنوز هم  بد بینم به صندوقها..


 اوضاع یه جوارایی غیر معمول  به نظر نمیرسد؟ 


پ.ن1:اما دارم سعی میکنم امیدوارانه به رییس دولت یازدهم نگاه کنم و خوش بین باشم...


پ.ن2:ریدر دیگه امروز و فردا بسته میشه و صد حیف...ولی برای خواندن پستهای جدیدِ جاهایی که دوستشان دارید میتوانید از سایت www.inoreader.com استفاده کنید،البته به خوبیِ گودر که نیست ولی از هیچی بهتره و راه خوبیست برای داشتن دوستانتان... 

پ.ن3:اش_غالگر یکی از آن وبلاگهاییست که خیلی دوستش دارم، عاشقانه ها  و نوعِ خاص نگارش نویسنده اش(جنابِ رزمی)بسیار به دلم مینشیند.