ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

که از یادم نخواهی رفت...

مهدی خان شریفی عزیز

دوست خوب من، دوست خوب دیرین من، زخم هامون به کنار، حتی دیرینه بودنتون ...که آنچه یاد شما رو در ذهن من همیشه زنده نگه میداره و خواهد داشت، خوبیهاتون هست و مهربانیهاتون و حس خوب دوستی باشما و داشتن دوستی چون شما...

درسته که مدتهاست اینجا دیگه نمینویسم ولی نوشتن رو ترک نکرم و در جای دیگه با فضای نه خیلی متفاوت تر از اینجا هنوز مینویسم...(آدرس رو براتون میذارم )


و در آخر اینکه:همه از وبلاگیم و به وبلاگ باز خواهیم گشت:دی


پ.ن:از شما و همه دوستان خوبم خیلی زیاد ممنونم..


  اضافه شد:خدمت همه دوستانم چه اونایی که پیغام خصوصی گذاشتن و چه اونایی که عمومی باید عرض کنم که دلیل تنوشتن آدرسم فقط و فقط به این خاطر بود که بنا به دلایلی نمیخواستم عده ای  به آنجا دسترسی داشته باشن  و به همین دلیل معذوریت داشتم..البته برای دوستانی که خصوصی گذاشته بودند آدرس رو فرستادم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:15

خو آدرسو تو پست مینوشتی تا همه ببینن

-- جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:46

بالایی راست میگه دیگه، مثلا که چی آدرسو نذاشتی؟

اشغالگر شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:04

متشکرم به خاطر حضورتون

خواهش میکنم.

هوشنگ دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 18:01

ولی اینجا یه چیز دیگه است
نوشتن وبلاگ رو از همه بیشتر میپسندم
دوست دارم نوشته هاتون رو بخونم

سلام
مخاطبان وبلاگی همیشه فرهیخته اند...تو اینجا میتونی روی یاد گرفتن و بحثهای منطقی حساب کنی..
اتفاقا به فکرش هستم.ممنون رفیق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد