ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

شروع...

شروع به نوشتن کردن در این دنیای مجازی @دنیایی که نه سر داره و نه ته هم ...

به هر حال من شروع کردم واین مهمه که حالا جایی رو دارم واسه دغدقه هام  @واسه هر چیزی که دلم بخواد راجع بهش بنویسم و ...

حالا دیگه خودمونم داریم میشیم مجازی!!!گاهی اوقات فکر میکنم اینطوری حتی بهتره برای مایی که خیلی نمیتونیم حرفامونو راحت رودر رو بگیم هر چند که تو این دنیای غیر واقعی هم طعم آزادی رو نخواهیم فهمید... خواستم بگم این نیز بگذرد دیدم نمیشه نمیتونم  نباید بگذره ...

پ.ن:اولین نوشته ها خیلی پر بار نیستن  فقط یه اعلام شروع کوچیکه که خیلی هم نمیشه پر حرفی کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
sedigh دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 http://lcszr.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز . امیدوارم حالتون خوب باشه . من از وبلاگتون دیدن کردم و بعضی مطالبشو خوندم . جالب بود . دوست دارم که شما به وبلاگ من بیاید و نظرتونو در مورد مطالب وبلاگم بهم بیان کنید .خیلی خوشحال می شم . منتظرتون هستم .

سلام
من هم امیدوارم...
ممنون که دیدن کردین ولی من یک مطلب بیشتر منتشر نکردم چطور شما تازه فقط بعضیاشو خوندی!!!!!!!!

... سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:02

سلام
امیدوارم شروع خوبی داشته باشی

سلام
امیدوارم

هوشنگ یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:39

تقریبا همه پستهاتو خوندم
پایدار باشی و برقرار در نوشتن
خوشحالم که چند ماهه مینویسی و امیدوارم همیشه بنویسی و قلمت از نوشتن باز نمونه
امیدوارم هیچ وقت فیلتر نشی

مرسی که وقت گذاشتینو خوندین...خوشحالم کردین خیلی خیلی زیاد...
امیدوارم که پایدار باشم واقعا...نت تنها فضاییه که اگه فیلتر نشیم میشه بهترین استفاده رو ازش کرد...
من خوشحالتر که دوست فهیمی مثل شما رو پیدا کردم...منم امیدوارم...
فعلا که قصدم ادامه دادنه اگه اتفاقی واسم نیفته...
میدونید اینجا فیلتر شدن مساوی با راه درست رفتنه...من خیلی امید ندارم ولی...ولی اگر هم فیلتر شدم مهم نیست قوی تر از قبل ادامه خواهم داد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد