ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

23سالگی...

امروز 23ساله شدم...

5مهر ها می آیند و میروند به سرعت...

5مهرها دچار خود درگیری میشوم احساس پوچی میکنم پر میشوم از خالی...

5مهرها غریبند ...بی رحمند...در گوشم فریاد میزنند...بر سرم هوار میشوند...ازم نتیجه میخواهند...

وقتی فکر میکنی به 23سالگیت به اندوخته ات به جایگاهت به ....به یکباره خالی میشوی...


پ.ن:چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد***من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

نظرات 13 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:54 http://www.shamejam.com

بسم رب الحسین (ع) ... سلام بر شما حالتون خوبـــــه ؟؟؟ بله من هم دقیقا مثل شمـــا فکر میکردم ، یه اتفاق باعث شد به خودم بیام و کمی راجع به دین ، دنیا و دیانت ، رهبری و نظام و.. پرس و جو کنم !!! به عنوان مثال تحقیق راجع به میرزای شیرازی و اوضاع و احوال آن روز ایران و خیلی مسائل دیگر که رهبری اسلامی در آن نقش راهبردی رو ایفا کردند جوانب تازه ای از رهبری و رهبر ما برایم روشن کرد ... تاحالا اظهار نظر اشخاصی چون پوتین و کوفی عنان رو راجع به آقـــــا شنیدید ؟؟؟؟؟؟

سلام...
شک دارم دقیقا مثل من فکر میکرده باشید...
قبلا هم گفتم دین و دیانت دخلی به رهبری نداره پس در یک راستا قرارشون ندین لطفا...هرچند که خیلی از بندهای دین برام قابل هضم نیست اصلا ...
موضوع رهبری در معنای لفظی آن را هم با آقای خامنه ای یکی نگیرید...
فعلا بحثم خاصه در مورد ایشان و اعمالشان است ...
بله ابعاد تازهتری از رهبری روشن شده در این چند سال...
چیزی که مهم است حال این روزهایمان است...
کاملتر بگویید لطفا چه چیز باعث تغییر عقیده تان شد ...

حسین ب سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:56 http://www.shamejam.com

ببخشید راستی یادم رفت تولدتونو بهتون تبریک بدم ! امیدوارم همواره چون باد تکاپوگر و چون برق همیشه ظلمت شکن باشید ... مبارک باشه ایشالا

خواهش میکنم...
مرسی از آرزوهای خوبتون امید وارم
شما هم...
زنده باشید..

حسین ب چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://www.shamejam.com

اینکه میرزای شیرازی چه دخلی به قضیه داشت و خدمتتون عرض خواهم کرد ، فعلا منتظر جوابی که وعده دادید خواهم ماند !!! بای

با تو ضیحات کامل شما جواب من هم کاملتر است...
فقط امید وارم همانطور که در بالا گفتم رهبری را در معنای لفظی اش در نظر نگرفته باشید...
خاصه در مورد ایشان توضیح دهید....

H.k چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 http://www.cubeme.blogsky.com

سلام...
تولدت مبارک...

سلام ...
مرسی
پیر شدم رفت...

حسین ب چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:51 http://www.shamejam.com

سلام ...ببخشید وقتی شما میفرمائید بعضی از بند های اسلام برایتان لا ینحل مانـــــــده صحبت کردن در مورد رهبری ، سودی در بر نخواهــــــد داشت !!! مولا علی در نهج البلاغه میفرمایند : آیا خدای سبحان ، دین ناقصی فرستاد و در تکمیل آن از آن ها استمداد کرده است ؟ آیا آنها شرکای خدایند که هر چه میخواهند در احکام دین بگویند وخدا رضایت دهــــد ؟؟؟؟؟
نمک اسلام خوردن ، نمک حق تعالی شکستن زیبنده هیچ بنی بشری نیست ،
به قول حافظ (ع) : زاهدی به میخانه سرخرو ز می دیدم ... گفتمش مبارک باد ارمنی مسلمانی !
کسی که زحمت تحقیق درباره کیش و آیین خود را به خود ندهد ، تا ابد چنین حقایقی بر او مجهول خواهند ماند
و به قول سعدی ::
توان گفت این با حقایق شناس ... ولی خرده گیرند اهل قیاس

اگر مزاحمتم شما رو آزرد عذرخواهی میکنم !خدانگهدار

سلام...
تعجبم از همین است که خدایی که آن را عادل دانا توانا و ...مینامیم چطور چنین دینی فرستاده که بعضی از قسمتهایش خارج از توجیح منطقی و عادلانه است؟چرا سوالهایی که در باره اش برایم هست همیشه بی پاسخ بوده حتی از جانب کسانی که خود را متخصص میدانند در این امر؟
خدایم با احکام دینم نمیخواند...
نمک اسلام خوردن؟؟؟؟کدام نمک؟؟
شما از کجا میدانید من تحقیق نکرده ام؟؟؟همان اسلامی که اینگونه مدافعش هستید مگر نگفته در جایگاه قضاوت ننشینید وقتی کسی را نمیشناسید...
آخرش نگفتید چه شد که این همه با بصیرت شدید!!...
موضوع را به بیراهه بردید دوست من...چه چیز از آقایتان برای ارئه دارید که اینگونه مسیر را تغییر میدهد...
خیر نیازرد همفکران شما کم نیستند ...عادت کرده ام دیگر به اینگونه بحثهای بی سر انجام...
اگر قسمت نظر ها باز است اگر آنها را از فیلتر بعد از تایید نویسنده منتشر خواهد شد رد نکرده ام یعنی همه نظرها محترمند و قابل انتشار پس مزاحمت معنایی ندارد...
به سلامت...

ایزدیار چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:29 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام به خواهر خوبم متاسفم که یک روز دیر رسیدم! اما به هر حال یه بار دیگه تولدت مبارک!بابت دیرکردش هم یه جور شاید بشه با هم کنار بیاییم! اما یه جورایی حق با شماست این تولدا این روز جز اینکه دردی به دردای قبلیمون اضافه کنن کار دیگه ای نمی کنن لااقل من که اینجوری فکر می کنم! راستی پست جدید منو خوندی!؟ این آقای حسین ب که هیچ خوشش نیومده! البته منم یه چیزایی براش نوشتم تا ببینیم تا کجا می تونیم پیش بریم! سبز باشی خواهرم. یه بار دیگه راستی! از پاسخ هایی هم که به کامنت ها(مثلاْ باید فارسی رو پاس بداریم!) می دهید ممنونم.یه بار دیگه هم سبز باشی

سلام آقای ایزد یار...
خواهش میکنم...یه بار دیگه مرسی...
بله بله متوجهم بابت دیر کردش...
منم تغریبا مثل شما فکر میکنم...
نه هنوز ولی حتما میخونم...این دوستان کلا از هر چیزی که باب نظرشون نباشه وششون نمیاد...
پاسخ به کامنتها احترامی است که به مخاطب گذاشته میشه بخاطر وقتی که صرف خواندن متن و نوشتن کامنت کرده ...یعنی همون کمترین کار ...
زنده باشید...

حسین ب پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:31 http://www.shamejam.com

سلام ... من داعیه بصیرت ندارم اما یک نوزاد هم میتونه بفهمه شمـــــــا تحقیقی راجع به دین انجام نداده اید !!!
یک حساب دو دو تا چهــــــــــــــار تاست ! البته به هیچ عنوان قصد توهیــــــــن ندارم ! موفق باشید

سلام...
مثل اینکه زود قضاوت کردن عادتان است...
به هر حال این نظر شماست و برای خودتان مهم...
کدام دو را در کدام دو ضرب میکنید؟...
بله از نظر شما همه چیز در یک راستا قرار دارد!!!!!
معلوم است!!!

فسیل پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 http://www.fosil.blogsky.com/

تولدت مبارک
خوش به حالت که تو مهر بدنیا اومدی من مهر رو خیلی دست دارم
زنده باشی

سلام فسیل جان...
نمیدونم والا...شاید خوش به حالمه...
سلامت باشی عزیز...خوشحالم کردی...

ایزدیار پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:41 http://ezadyar2.blogsky.com

حال دیگه با خیال راحت میگم: سلام خواهر خوبم
ممنونم.اما یه پست یه جورایی فمنیستی گذاشتم.بیا ببین می پسندی!؟ سبز باشی

سلام...

ایزدیار جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:25 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام به خواهر خوبم
ممنون که سر زدی.عرض کنم خدمت شما آن سه خلیفه و افرادی چون ابوموسی اشعری-طلحه و زبیر و معاویه و عمروعاص هم ادعای تقوا می کردند! حالا شما آنها را با شخصیت هایی چون ابوذز-سلمان و کمیل و مقداد و...مقایسه کن! تقوای بعضی نمایانگر سکوت و تمکین به ظلم و انفعال و بی عملی بود و تقوای بعضی دیگر همچون بزرگ مرد تاریخ اسلام«ابوذر» تقوای ستیز و ظلم ستیزی عدم سازش با ستم و ستمگر! ای کاش آین افرادی که خود را مرجع معرفی می کنند یک سر سوزن مثل ابوذر بودند! (به نظر تو این به اصطلاح مراجع! به کدام دسته شبیهند!؟)سبز باشی خواهرم

سلام بر برادر مهربانم...
خب تقوا یه تعریفی داره و یک سری مصداق ...
کسی با تقواست که آن پارامترها را دارا باشد در غیر اینصورت وضعیتش مشخص است حال هر چقدر میخواهد دم از تقوا بزند...
تقوای سکوت و تقوای ستیز و...خود به خود بی معنی میشود...
این به اصطلاح مراجع به هیچ یک شبیه نیستند به خودشان شبیهند به مانند اینان در تاریخ نیامده....

ایزدیار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:22 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام به خواهر خوبم
این منم همون مزاحم همیشگی! راستش خدمت رسیدم بگم یه پست جدید گذاشتم با این عنوان که:« لطفاْ به این پرسش پاسخ دهید.» خوشحال میشم از نظرات شما هم بهره مند بشم.سبز باشی

ایزدیار دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:52 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام خواهر خوبم
ممنون که لطف کردی و به دنیای مجازی من هم سری زدی! آخ که گل گفتی! خدا خودت و پدر و مادر و اجدادت رو بیامرزه! البته چشش درآد هر کی نمی تونه ببینه سبز باشی

سلام ...
خواهش میکنم!!گل نوشتید...نتیجه متن خوب شما بود
ممنون اگه خدا بیامرزی شما رو ببینند خوشحال میشند!!!!!!!!!!آخه مامان بابای بنده اعتقاد دارند که من واسشون لعنت درست میکنمشایدم شوخی میکنن والا نمیدونم!!!!
بله چشش دراد ایشاالله!!
مرسی شما به من لطف دارین خیلی زیاد

خبربان شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:59

سلام
تولدتون با یه ماه تاخیر مبارک
چه جالب من هم متولد ماه مهر هستم.

به به جناب خبر بان!!...
چه عجب...منور فرمودین این کلبه خرابه ما رو...
انگار سرتون خیلی شلوغه ها...
خیلی ممنون متشکرم....خدا کنه که مبارک باشه...مهم نیست تاخیرش...
پس شما هم متولد مهر هستین...متولد مهر بودن خودش کلیه
منم تبریکاتمو سوی شما روانه میکنم البته با تاخیر این به اون در....
کاش میگفتین احساستون رو از سالروز تولدتان...خوشحالید یا مثل من....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد