ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

ریشه روشنایی

ریشه های روشنایی میشکافد صخره شب را...

طوفان من سیتی....

بازی زیبای بین من سیتی و منچستریونایتد عصر کسل کننده امروزم رو کمی جان بخشید...

الحق که فوتبال فوق العاده زیبایی بود...این را کسانی که به فوتبال علاقه دارندو میبینند خوب درک میکنند...طرفدار هیچکدام از این تیمها نیستم ولی دوست داشتم سیتی ببرد با این که فرگوسن را خیلی دوست دارم...فرگوسن تمام نشدنی را...

خیلی وقت بود فوتبال ندیده بودم البته از نوع خارجیش...حوصله اش نبود اصلا...دل مشغولیهایم این روزها سر به آسمان زده!!!بگذریم...

نمیدانم چرا در حین تماشای فوتبال ذهنم به سمت فوتبال خودمان منحرف شد...یک لحظه مقایسه کردم نوع فوتبالهارا که تنها حاصلش پوزخندی بیش نبود و البته یک بیت شعر که خواهم گفت....

میگفتم :باخت تاریخی این تیم اجنبی هم بلخره در اولترافورد(حالا غلط املاییش را ببخشید)رقم خورد آنهم توسط چه تیمی!!!!!!رقیب دیرینه شان...ومن کمی دلم خنک شد بخاطر باخت سنگینی که اینها به تیم آرسنال تحمیل کردند...

گوارای وجود تماشا چیانشان....

باشد که فوتبال این مملکت هم رنگ پیشرفت را به خود ببیند...هر چند با این اوضاع بعید میدانم ولی به هر حال آرزوست دیگر چه کنیم که دیگر این یه قلم بر ما عیب نیست!!!!!

واما آن بیت مذکور...

میان فوتبال ما تا فوتبال آنها***تفاوت از زمین تا آسمان است(یا تفاوت از ایران تا انگلستان است یا نه دیگه اینو نمیگم شاید بعضیا خوششون نیاد شما هرجور راحتید بخونید)

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین ب یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:27 http://shamejam.com

سلام ... خانومِ زهرا !

بله کاملا حق با شماست ، من هم از من یونایتد به خاطر آرسنال عقده داشتم و خوشحالم که مانچینی مچ فرگوسنو خوابوند ...

اما در مورد فوتبال ایران باهاتون هم عقیده نیستم ... به نظرم ایران با کی روش پیشرفت خواهد کرد

موفق باشید

سلام...آقایِ حسین ب!
بله با کی روش میتوان به آینده امیدوار بود هرچند تیم ملی هنوز به اون صورت محک جدی نخورده...
منظورم بیشتر تیمهای باشگاهی بود نه ملی...هرچند تیم ملی هم اگه مدیریتش مثل سابق بخواهد عمل کند به هیچ جا نمیرسیم حتی با کی روش...بهتر از من میدانید خرابکاریهای مدیران نالایق فوتبال را...اگر سیستم مدیریت به همان گونه باشد کی روش که هیچ فرگوسن هم بیاریم به جایی نمیرسیم...
موید باشید...

ایزدیار یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام خواهر خوبم
ایول! شما هم آره!؟ شما هم فوتبالی هستی!؟ ایول! مزاحم شدم بپرسم: نمی خوای پست تازه منو بخونی؟ یه جورایی جای بحث داره! تا نظر شما چی باشه؟سبز باشی و برقرار

سلام بر برادر بزرگوارم...
بله ما هم آره... مگه ما دل نداریم...از موقعی که یادم میاد فوتبال دوست داشتمو میدیدم...بله شما هم ایول!
شما مراحمید بفر مایید بپرسید:
البته که میخوام بخونم مرسی که گفتین...پستای شما رو نخونم پس مال کی رو بخونم...مرسی که گفتین...چشم حتما میام ...نظرمم میگم...
زنده باشیدو سلامت...

فسیل دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 http://www.fosil.blogsky.com/

یه نفر هم تو این مملکت با فوقبال دلش خنک بشه جای شکر داره
خدا رو بسی شکر

سلام فسیلم...
خیلیا خیلی وقتا با همین فوتبال دلشون خنک میشه تو این مملکت...
فوتبالو دست کم نگیر فسیل...

حسین ب دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://shamejam.com

سلام مجدد ...

البته که نظرتون درباره تیم های باشگاهی ایران درسته ...

نمونه این ضعف مدیریتی حذف سپاهان و تیم امید از گردونه رقابت هــــــــــــــــــــــا

ولی خواهر اگه این استقلال و بذارن یه چیزی میشه ...

میگی نه ؟؟؟؟

نگاه کن ....

راستی جاتون تو وبم خالیه ... قدم رنجه بفرمائیــــد ... اگه دوست داشتید

با تقدیم احترام

علیک السلام مجدد...
البته که درسته
بله اینها و نمونه های دیگر...دلمونو خوش کرده بودیم به المپیکی شدن تیم امید بعد از سالها...
نه تنها استقلال که اگه تیمهای دیگرم بذارن یه چیزی میشن...حالا استقلال و پرسپلیس زودتر بخاطر هوادارانشون...
نه نمیگم نه کی گفتم...چشم نگاه میکنم اگه بذارن!!!!!
چشم قدممو رنجه میکنممیام بهتون سر میزنم...

خب منم با تقدیم احترام...

یاس وحشی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:13 http://yaasevahshi.ir

درود بسیار رفیق...
موافقم...
فرقِ میان ماه من و ماه گردان است!!!
موفق باشید....

دو برابرش برشما این درود...
بله و تفاوتش از زمین تا آسمان!!!(اتفاقا از همین بیت الهام گرفتم بیت مذکور را...)
موید باشیدو برقرار...

حسین ب سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:58 http://shamejam.com

سلام زهرا خانوم ...

سلام … بله ، بسیار متفاوت است … معیارهایمان را میگویم … اما بصیرت …

بصیرت یعنی بدانیم معیار برای ما قضاوت در مورد افراد حال امروزشان است نه سوابق گذشته شان … در توبه و انابت خدا برای همه باز است ..
بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از حسین برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت و زبیری که در جمل برابر علی ایستاد همان سیف الاسلام پیامبر است که بارها دل نازنین او را شاد کرد و بدانیم که اهل کفر و باطل روزی قرآن بر سر نیزه کردند تا علی را مهجور سازند و ساختند و آگاه باشیم که ۵۰ سال بعد از درگذشت پیامبر، امام حسین به مسلخ رفت و امروز تکرار تاریخ است و هرکدام از ما باید نقش خود را انتخاب کنیم…

و …

بی بصیرت آنی است که آنقدر سستی کرد تا علی زمان به تنهایی برای سامان نابسامانی ها به میدان آمد.
بی بصیرت آنی است که عطش قدرت و عشق به فرزندان و آقازاده ها او را خسته و از راه بازداشت.
بی بصیرت آنی است که یک روز به نعل و یک روز به میخ می زند.
بی بصیرت آنی است که سیدعلی را همچون سیل در برابر هجوم تیر دشمنان تنها قرار می دهند.
بی بصیرت آنی است که لباس پیغمبر را دست آویز مطامع مادی خود می کند که لعنت جاودانه علی بر اوست …

راستی در قسمت نظرات همین پستم ، در جواب شخصی به نام مستی چند جمله ای نوشتم که خواندنش خالی از لطف نیست


لطف عالی مستدام ...موفق و پیروز باشید ...

ایزدیار چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:55 http://ezadyar2.blogsky.com

با سلام به خواهر خوبم
خواستم دو نکته را به عرض برسانم:
۱.اینکه گفتم شما هم آره! فقط جنبه مزاح داشت.
۲.با پست جدیدی به نام قضاوت با شما! به روزم.
سبز باشید و برقرار

سلام...
بله متوجه شدم که شوخی میکنید...مگه من چیزی گفتم...
چشم سرمیزنم و حتما میخونم...
زنده باشیدو برقرار...

مجتبی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://WWW.MOJTABAHAMRANG.MIHANBLOG.COM

من اون بازی رو ندیدم اما واقعا منم تعجب کردم از نتیجه. با توجه به اینکه دربی این دو تیم براشون خیلی مهمه و از لحاظ حساسیت و جهان شمولی از دربی معروف ایران هم مهم تره.
فوتبال ما هم که رو به سقوطه. سیاسی ها هر روز بیشتر وارد فوتبال می شن و سپاهی ها و ارتشی ها که دیگه خیلی وقته اشباع شدن. فوتبالی های واقعی مثل محمد دادکان عزادارند و مردم به اندک راضی شدند.
واقعا این چیزی که ما می بینیم فوتبال نیبست.

حیف بازی بسیار زیبایی را از دست دادید...سیتی خیلی بهتر از منچستر بازی کرد کلی هم موقعیت از دست داد...یونایتد مثل یک تیم دستو پا بسته بود مقابل این تیم...
منظورتون چیه که با دربی ایران مقایسه کردید؟؟؟؟نکنه میخواهید....
مدیریت اکثر تیمها در دست این سرداران غیور تا دیروز گمنام است وصد البته پسرفت روز افزون...اعضای هیئت مدیره استقلال -پیروزی هم که دیدید از چه قشری بودند...به ناکجاباد میرود این فوتبال...
بله عزادارند ایشان...دادکان برابر با روبه پیشرفت رفتن فوتبالمان بود البته به ایشان هم انتقادهایی بود ولی...
نه فوتبال نیست به اسمو رسم رسیدن یکسری آدم بی لیاقت است....

سحر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:11 http://www.worstboys.blogfa.com

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$____________________________
سلام این چترو فرستادم بیای به وبم سر بزنی بدون این که زیر بارون پاییز خیس شی.....
منتظرم....

ایزدیار جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 http://ezadyar2.blogsky.com

سلام بر خواهر خوبم
ممنون از اینکه لطف کرده و سر زدی.خواستم بگم درسته حق با شماست آدم اگر عاقل بود همون موقع هم به اینها اعتماد نمی کرد! البته من هم از همین دست آدم ها هستم! البته یه وقت فکر نکنی به قصد تعریف گفتم ها! اصلاْ این طوری نیست.در ضمن با مطلب تازه ای به نام «بصیرت کیهانی!» به روزم.سبز باشی و برقرار

سلام...
خواهش میکنم...خودم استفاده میکنم از مطالبتون...
نه فکر نمیکنم...
چشم...

پارادیزوی کوچک سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:56 http://myparadiso.persianblog.ir

سلام / من به عنوان طرفدار قدیمی من یونایتد که از سیتی متنفرم ، از این بازی لذت بردم !
نمی دونم چرا این روزها از ویران شدن خودم لذت می برم !!

سلام
این چندومین باره که به این کامنت پاسخ میدمو ثبت نمیشه...به گند کشیده شده این بلاگ اسکای هم...
واما...
بازی انقدر زیبا و جذاب بود که شما را مجاب به لذت بردن میکرد...حتی اگر تیم محبوبت با آن نتیجه ببازد...محکوم به لذت بردن بودیم انگار...
وتنفر شما از من سیتی هم طبیعیست اصلا خاصیت دربیست که یک تیم را دوست و از دیگری متنفر باشی...این لذت بردن از ویرانیتان است که غیر طبیعیست...
اصلا اینروزها هیچکس حالش طبیعی نیست...عجیب شده ایم کمی...
ونمیدانیم چرا...این از همه بدتر است!
خوش آمدی پارادیزو...

معین بابویی سراوانی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:06

خانم زهرا خانم یه شیر همیشه شیره حتی اگه پیر باشه اینو همیشه یادتون باشه.

سلام آقای بابویی سراوانی...
بله البته یه شیر همیشه شیره...البته ماهیتش...تغییر هم نمیکنه...
بنده تو انگلیس طرفدار منچستر نیستم...ولی فرگوسن را خیلی دوست دارم...(یاد این جمله افتادم :من ورزشکار نیستم ولی ورزشکا رارو دوست دارم:دی)اگر بپذیریم که منچستر شیره یا حالا هرکی که منظور شماست هیچ نشانی از شیر بودن ندیدیم تو اون بازی...
بهر حال که ما حظ وافی رو بردیم از اون دیدار و بعد از آن از بازی رئال بارسلون که این بیشتر به من چسبید...
خوشحالم کردین که اومدین...وبلاگ نداری شما؟

معین بابویی سراوانی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

ما بازیکنامون همه زیر 15 سالن، ما یه مشت بچه مدرسه ای رو از تو جوب جمع میکنیم، تبدیلشون میکنیم به ستاره. حالا شما برین با او رئیس عرب پولدارتون ستاره بخرید. حظ وافی رو آخر فصل میبرن :دی

شما کارت درسته...
البته که نمیشه از کار بزگ منچستر نگفت وصد البته قابل تقدیرو ستایش هست کارشون...من طرفدار سیتی نیستم که شما اینطوری کری میخونی واسه من...بنده آرسنالیم...
من میگم بازی کلا قشنگ بود نظر شما غیر از اینه؟
حظ وافی رو میشه همیشه برد:دی
شما اگه پرسپلیسی باشی دیگه کری خوندنمون تکمیل میشه ها یا رئالی حتی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد